ALATURI DE TINE 24/7    office@vacantepeinsule.ro     0726 252 997   

ALATURI DE TINE 24/7    office@vacantepeinsule.ro 

0726 252 997   

Termeni si conditii
Termenii si conditiile se aplica tuturor utilizatorilor site-ului. Acest website este detinut si
administrat de S.C. 103 Vacante pe insule S.R.L.

Agentia de turism Vacante pe insule nu este responsabila pentru eventualele neconcordante
care pot aparea intre informatiile din site si informatiile primite in agentie. Intotdeauna
vor avea prioritate informatiile primite in agentie.

Aceasta este varianta beta a unei noi versiuni a site-ului nostru www.vacantepeinsule.ro.
Depunem toate eforturile pentru a va asigura de acuratetea informatiilor publicate in permanenta,
insa avand in vedere ca perioada de testare a acestei versiuni nu este inca incheiata, este posibil
sa apara anumite neconcordante cu realitatea. Daca observati astfel de situatii, va rugam sa ni le
semnalati.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca
nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate pe vacantepeinsule.ro sunt clasificari proprii
si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta.
Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul
clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate. Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt
date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe
standardele relative din tara respectiva. De aceea, fiecare tara are standarde diferite si nu se poate
presupune ca un hotel de 3 stele dintr-o tara este echivalentul unui hotel de 3 stele dintr-o alta
tara.
 
Drepturile utilizatorului:
Utilizatorul www.vacantepeinsule.ro are dreptul sa vizualizeze site-ul pe monitorul
calculatorului, sa tipareasca parti ale continutului site-ului pe suport de hartie si sa salveze pagini
in format electronic doar in scopuri personale, non-comerciale.

Obligatiile utilizatorului www.vacantepeinsule.ro
Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):

  • responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau in numele dvs.
  • aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de a initia actiuni juridice
  • garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
  • neutilizarea site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.
  • interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care
    contravin legii
  • obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce
    continutul site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a
    informatiei continuta in site.
  • utilizatorul www.vacantepeinsule.ro nu are dreptul sa foloseasca (in forma existenta sau
    modificata) in scop comercial continutul site-ului
  • utilizatorul www.vacantepeinsule.ro nu are dreptul sa inlature notificarea despre drepturile de
    autor si/sau marca inregistrata de pe copiile continutului. Copiile vor fi facute doar conform
    termenilor de utilizare.
  • utilizatorul www.vacantepeinsule.ro nu are dreptul de a crea baze de date sau manuale prin
    descarcarea pagina cu pagina a continutului site-ului.

Conditii generale de rezervare si achizitionare servicii pe www.vacantepeinsule.ro:
Orice rezervare efectuata pe site va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit
produs sau serviciu turistic de la Furnizor. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail
de confirmare de la Vacante pe insule si va intra in vigoare Contractul cu Clientul.
Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Vacante pe insule nu este responsabil pentru
eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte informatii din
site si informatiile primite direct de la reprezentantii Vacante pe insule referentii de vanzare). In
aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite de la reprezentantii Vacante pe
insule (referentii de vanzare).
Toate serviciile turistice publicate pe site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor.
Termenii si conditiile Furnizorului (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile
aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui site.
In momentul navigarii dvs. pe site, veti putea observa referiri la diferite conditii aplicabile
ofertelor speciale. Acestea se calculeaza facandu-se referinta la pretul standard. Va rugam sa
cititi cu atentie acesti termeni si sa luati legatura cu Vacante pe insule pentru detalii complete.
Termenii Furnizorilor pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii,
anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta
natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare. Vacante pe insule nu este
responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport/
terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.

Anulari/ Modificari:
Anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat se va face in functie de Termenii si
Conditiile fiecarui Furnizor. In cazul in care doriti anularea sau modificarea unui serviciu
rezervat sau achizitionat, este responsabilitatea dvs de a informa in scris sau telefonic Vacante pe
insule despre intentiile dvs.

In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula/ modifica anumite servicii turistice sau va trebui
sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.
Vacante pe insule sau Furnizorul accepta toate formele de cereri scrise. Vacante pe insule sau
Furnizorul nu pot anula/ modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs ferma. Puteti
anula rezervarea dvs prin intermediul site-ului in concordanta cu termenii si conditiile
Furnizorului.
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de
sume, schimbari de nume), Vacante pe insule isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru
a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de
taxele impuse direct de catre Furnizor.

CONDITII GENERALE DE REZERVARE ALE BILETELOR DE AVION  
 Afisarea prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se
considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre
continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa
de informare, si/ sau sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.     
        
PRETURILE BILETELOR DE AVION NU POT FI AFISATE SAU PUBLICATE ca
urmare a faptului ca exista tarife diferite si reguli diferite, aplicabile numai anumitor categorii de
tarife. Acelasi zbor, cu aceeasi companie aeriana poate genera preturi diferite. Fiecare zbor in
parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion
respectiv sau de catre sistemul de rezervari onlie bilete de avion.Informatiile referitoare la reguli
care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre  companie, prin
sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie, au un caracter continuu, modificarile pot
fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris.
               
PRETURILE DE VANZARE nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Intre pretul inscris
pe biletul de avion si cel efectiv incasat de agentie pot aparea diferente semnificative care decurg
din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie, precum si din politica de tarife
de serviciu a agentiei. Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile
aplicabile lui, numai in momentul in care este inscris pe documentul de incasare intocmit de
agentie.               Pretul oricarui bilet de avion presupune CONDITII, REGULI SI
RESTRICTII SPECIALE aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod
special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara
respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre
toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, odata ce a intrat in posesia

biletului de avion. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport, taxe
combustibil, taxa serviciu rezervare bilet avion. Exista insa situatii, independente de vointa
agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost
percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare. 
Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pana la care rezervarea sa este valabila si
sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului pentru a intra in posesia acestuia . Termenele
pot fi schimbate oricind de compania aeriana, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre
modificare, fara a putea fi insa facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o
eventuala anulare.  
             
BILETUL DE AVION este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se
efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene
pentru care a fost emis. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l
pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau
deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou
bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta
sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri. Informatiile inscrise pe
biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat
in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.               
Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 ora si 30 min inainte
de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare. Neprezentarea la zbor
presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100%. Agentia NU este raspunzatoare
si NU i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii:
 pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare (1 ora si 30 min inainte de ora plecarii
inscrisa pe bilet)
 pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale
personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu
interdictie, etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite
calatoriaalte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea
sau evita
Agentia nu este raspunzatoare pentru intirzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene
pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (de
exemplu: pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii,
pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in
conformitate cu reglementarile internationale.  
           
RENUNTARI SI PENALIZARI

Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment, inainte de data plecarii.
Indiferent de motivul renuntarii, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de
100% din valoarea biletului, inclusiv toate taxele. Daca regulile companiei aeriene permit
conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului.
Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a
fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte. De regula, se va aplica o penalizare de 100% din
valoarea biletului initial, iar daca compania permite conditii mai avantajoase, agentia va aplica
aceste conditii in favoarea pasagerului.
Pasagerul NU poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat.
Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile
din prezentele conditii generale. In situatia in care pasagerul, din vina sa, utilizeaza doar partial
zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel
agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul. Neprezentarea la zbor presupune pierderea
biletului de avion, cu o penalizare de 100%.
PASAGERUL NU POATE TRANSMITE BILETUL DE AVION UNEI TERTE
PERSOANE.
Pasagerul are obligatia sa se asigure ca este in regula din punct de vedere al tuturor formalitatilor
necesare calatoriei (politie, vama, sanatate, pasaport, viza etc), agentia neavind nici o raspundere
in fata pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive
cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei. 
Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate,
conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta
responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit
sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul
de emitere a biletului de avion.
Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau raminerile ilegale in tarile din
Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor
respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv
imbarcarea in avion a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri,
deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.
Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul
zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor, etc, imprejurari care se afla
dincolo de controlul si vointa agentiei.
In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat (in cazul biletelor de hartie), pe
baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita
agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, in schimbul platii unei taxe stabilite de
catre compania aeriana.           

RECLAMATII
Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris, in termen de max 7
zile de la data producerii evenimentului reclamat. Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor
fi luate in considerare. Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care
a fost emis biletul iar solutia data va fi aceea data de compania aeriana, in calitate de proprietara
a biletului. Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in
termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie. In situatia in care pasagerul nu este
multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta
decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri. Orice
reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare
a biletelor de avion.       
               
            
REGULI  ALE  UNIUNII  EUROPENE  PRIVIND  SECURITATEA  PE
AEROPORTURI         
Pentru a va proteja impotriva noilor amenintari cu explozibili lichizi, Uniunea Europeana (UE) a
adoptat o serie de reguli care restrictioneaza cantitatea de lichide pe care le puteti trece prin
punctele de control de securitate. Aceste reguli se aplica la toti pasagerii care pleaca de pe
aeroporturi din UE indiferent de destinatia acestora. Aceasta inseamna ca la punctele de control
de securitate se vor face verificari legate de substantele lichide pe care doriti sa le transportati,
suplimentar fata de alte obiecte interzise. Totusi, noile reguli nu limiteaza cantitatea de lichide pe
care le puteti cumpara din magazinele aflate dincolo de locul unde prezentati taloanele de
imbarcare sau de la bordul aeronavelor operate de o companie aeriana din UE.
Noile reguli se aplica pe toate aerporturile din UE, precum si din Norvegia, Islanda si Elvetia, si
sunt valabile pana la o instiintare in prealabil.                   
CAND IMPACHETATI
Vi se va permite sa luati doar cantitati mici de lichide in bagajul de mana. Aceste lichide trebuie
sa fie in recipiente individuale de maximum 100 mililitri fiecare. Trebuie sa puneti aceste
recipiente intr-un ambalaj din material plastic transparent, care se poate reinchide, dar nu mai
mult de un litru per pasager.   
LA AEROPORT, pentru a veni in ajutorul operatorilor de control de securitate, trebuie: sa
prezentati operatorului pentru examinare toate lichidele pe care le aveti, in punctele de controlsa
dezbracati jacheta si/ sau pardesiul. Acestea vor fi controlate separatsa  scoateti computerele
portabile si alte echipamente electrice mari din bagajul de mana. Acestea vor fi scanate
separat. Lichidele includ:

          apa si alte bauturi, supe, siropuri
          parfumuri
          geluri, inclusiv geluri de par si de baie
          paste, inclusiv pasta de dinti
          mascara
          creme, lotiuni si uleiuri
          spray-uri
          continutul ambalajelor presurizate, inclusiv  spuma  de  ras,  alte  spume  si
deodorante
          amestecuri lichid-solide
          orice alt articol cu consistenta similara     
AVETI DREPTUL: sa impachetati lichide in bagajele de cala (noile reguli se aplica doar pentru
bagajele de mana)sa luati in bagajul de mana medicamente si substante pentru dieta, inclusiv
hrana pentru copii, pentru folosinta in timpul calatoriei. Vi se va cere retetasa cumparati lichide
cum ar fi bauturi sau parfumuri ori dintr-un magazin de pe un aeroport din UE, situat inainte de
locul unde prezentati talonul de imabarcare sau de la bordul aeronavelor operate de o companie
aeriana din UE. Daca sunt vandute in ambalaje speciale, sigilate, nu le deschideti inainte de a vi
se face controlul de securitate  altfel, continutul acestora poate fi confiscat. (Daca sunteti in
tranzit printr-un aeroport din UE, nu deschideti ambalajul inainte de controlul de securitate la
aeroportul de transfer, sau la ultimul, daca tranzitati mai mult decat o data). Daca aveti orice
indoiala, va rugam sa intrebati la compania aeriana sau la agentia de turism inaintea calatoriei. 
Va rugam sa cooperati cu personalul companiei, cat si cu cel de securitate din cadrul
aeroportului.          
DISPOZITII FINALE
Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile
CONVENTIEI DE LA VARSOVIA, in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu
prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI. Prezentele conditii generale vor
fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.

Deschide Chat
Aveti nevoie de informatii?
Buna!
Cum va putem ajuta?
Powered by